Vintage

Just nu: Regina Spektor och Kent på högsta volym, en sovande kattunge under filten och ton av inspiration från vintageklänningar!
Åhh! Vill ha! Så fina!
Idag har jag i alla fall varit i skolan för första gången sedan lovet, det var väl okej. Fast självklart var jag trött hela dagen, så om någon tycker att jag varit konstig så ber jag om ursäkt och skyller på för lite sömn. Det tog ett tag att somna igår, för jag har ingen säng. Nu är det nämligen klart att vi flyttar den 19:e, så både min säng och min soffa är sålda. Därför sover jag på en madrass på golvet i mitt STORA rum(nu när det är så tomt förstår jag hur stort det faktiskt är!) och det var väl inte det mest bekväma i världen. Men det duger tills vi flyttar i alla fall.
Nej, nu ska jag sova, för imorgon ska jag orka med en tur på stan. Har nämligen kollat in en liten grej på Monki, så vi får väl se om jag får med mig något hem imorgon. Vi hörs! Dröm sött!

Kommentarer
Postat av: e

hejsan för mindre än en månad sedan så la du upp en bild på ett klädträd, där en grön klänning från monki fanns med. Skulle du vilja sälja den till mig, skulle bli jätte glad då har letat efter den som en galning.

Maila gärna mig ifall du vill eller inte:D!

2011-11-08 @ 21:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0