Scusa mi dispiace.

Förlåt, förlåt, förlåt! Ahhhh! Jag  måste vara den sämsta i världshistorien på att uppdatera bloggen. Jag säger det igen. Förlåt, perdón, jeg beklager , scusa mi dispiace, lo siento and I am soooo sorry. Jag hoppas att ni kan förlåta mig. Jag har egentligen inte gjort något särskilt så jag kan inte skylla på att jag inte har haft tid. Eller jo, det kan jag nog. Jag har faktiskt pluggat mycket, vi har spanska prov imorgon så tiden gick åt till det. Annars har jag inte gjort så mycket som sagt, jag jobbade på teatern igår, inte så smart gjort eftersom jag är förkyld. Såpass förkyld att jag behövde stanna hemma från skolan idag. Jag har sådan huvudvärk! Det känns som om jag har en tickande atombomb i huvudet som kommer sprängas när som helst.Vi får se om jag går till skolan imorgon, jag vet inte. Nej, slut på klagandet. I tisdags var jag på stan med mamma och Frida en stund, jag fick med mig något riktigt fint hem, men vad det är får ni se senare. Igår såg jag också min älskling på stan: parfymen som jag önskar mig i julklapp!
Ä L S K A R  D E N ! ! !
Nu ska jag knarka panodil och nässpray och kolla på Vampire Diaries. Bästa botemedlet ever!
Hejdå på ett tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0