Let's move.

Hejsan! Som jag har nämt tidigare så flyttar vi ju snart, och nu har jag börjat packa ihop alla mina saker. Just nu är ser mitt rum ut lite så här.
Hehe, ganska stökigt alltså.
Idag har jag börjat plocka av skrivbordet och rensat ut mina kläder. Kläderna tog upp en hel flyttkartong...
Nu är min garderob helt tom. Idag köpte jag mig en liten sak till rummet också, eller den är inte så liten egentligen, men här är den i alla fall.
Den här superfina fåtöljen hittade jag på Åhléns för en tusenlapp.
Åh, jag älskar den! En klassisk modell i svart sammet med lite twist! Helt perfekt för mig alltså.
Nej, nu ska jag kolla på misfits. Ha det bra! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha...mitt rum ser ungefär likadant ut nu innan min flytt också;) <3

2011-11-15 @ 15:29:57
Postat av: Pappa

Snygg fåtölj :)

2011-11-17 @ 15:01:38
Postat av: Pappa

Snygg fåtölj min älskade Klara :)

2011-11-17 @ 17:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0