Let me sparkle!

Hejhej! Jag har inte skrivit på jättelänge, jag vet. Förlåt, förlåt! Men jag kan berätta lite kort om vad som hänt de senaste dagarna. I onsdags och i torsdags jobbade jag på teatern efter skolan, igår var jag hemma hos fina Hanna och hade det mysigt med henne, Mathilda och Wilma, och idag har jag varit där på förmiddagen och sedan jag kom hem har jag inte gjort något särskilt. Det är ungefär vad jag har haft för mig. Och just det! Ikväll ska vi på Cabaret, det ska bli jättekul och jag tror att den är super, speciellt sången och dansen. I torsdags innan jag var på teatern så kikade jag in på Monki för att kolla om det jag väntat på hade kommit in, och det hade det! Vill ni veta vad det är? Glitterstrumbyxor! Ja, ni läste rätt, jag har köpt mig ett par glittriga strumpbyxor och de är så himla, himla fina!
Vad tycker ni? Visst är de glittriga och alldeles underbara? De tycker i alla fall jag!
Men nu måste jag börja göra mig iordning för att gå på Cabaret, ha det bra! Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhh vilka fina glittriga tights! När du pratade om dom i skolan trodde jag att dom inte skulle vara så fina, men jag hade fel!

Ha det gött! <3

2011-11-13 @ 13:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0