I wish, I wish!

Hej allihopa! Nu var det egentligen meningen att jag skulle jobba i foajén, men jag mår inte så bra så jag stannnade hemma istället. Idag har jag varit på stan med fina Hanna! Vi har fikat (kanelbiscotti och chailatte på Espressohouse, MUMS!), gått i affärer och ätit lunch. Det blev dock inget handlat för mig eftersom att mina pengar spårlöst försvunnit, hmmmm..... jag undrar vart de tog vägen? Hehe, måste bli bättre på att ha koll på hur mycket jag handlar för. Nu sitter jag och kollar lite på Nelly, här kommer en bildbomb med mina älsklingar!

JACKOR/KAPPOR





KLÄNNINGAR







SHORTS/BYXOR/JUMPSUITS




KJOLAR





STICKAT




BLUSAR/SKJORTOR






SKOR







Nä, nu får det vara bra! Jag orkar inte lägga upp fler bilder. Hoppas att ni fick mycket inspiration och hittade något ni gillade. Många av klänningarna och skorna passar ju bättre till fest, men det förstod ni säkert.

Nu ska jag äta mat. Puss, hej och godernatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0