Bland flyttkartonger och ångande pizza, med doften av nymålat stickande i näsan.

Nu är allt klart. Nu kommer jag aldrig mer bo i min älskade lägenhet. Det känns tråkigt. Det är såklart en jättefin lägenhet som vi flyttar till men ändå känns det tråkigt. Jag menar, den var ju perfekt. Den förra var ju perfekt! Men det blir säkert bra. Allt blir nog bra, tillslut.

Igår kom tre fina tjejer hit till Karlstad enda från Skara, nämligen Charlotte, Tindra och Essi. De skulle hjälpa till med att fixa inför flytten. (Se; Charlotte skulle måla väggar och Tindra och Essi skulle shoppa.)
Här är Charlotte och Essi.
Här är Tindra.
Och Essi igen.
Gårdagen bestod mest av:
Målande av väggar (hehe, det gjorde dock inte jag så mycket. INTE ALLS.)
Pizzafest!
Att hålla Essi sällskap när hon målade naglarna.
Godisätande.
Och lek med skuggor.
Haha, jag passade också på att ta fram min barnsliga sida och dansade loss med Essi.
Här är mitt extremt fina golv (HOST!). Det är svårt att förstå att det gömmer sig ett riktigt fint trägolv under de två fula plastmattorna.
Var bara tvungen att ta med den här bilden. Frida upptäcker att man kan frysa ner kaniner och renar i vår nya frys! Ja, det var nog det. Hände inte så mycket mer den dagen. Idag har bara en enda sak stått på schemat: FLYTT.
Nej, nu ska jag äta och sedan plugga spanska och kolla på Vampire Diaries. Ha en bra söndag och en riktigt trevlig måndag! ( som om någon NÅGONSIN har haft en en trevlig måndag).
Vi hörs! Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Fina, fina Klara! Jag är så avundsjuk på närheten till köket, från ditt rum alltså. Men Christine och Patrik kommer ju faktiskt att ha närmare ändå till kylskåpet. Tack för att vi fick komma och vara med i lördags. Kramar till dig från oss alla.

2011-11-21 @ 23:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0