Hej Tomten, jag har varit ett mycket snällt barn i år.

I'm back! Just nu är jag väldigt sugen på sommar för då vill jag göra något väldigt roligt som jag är extremt peppad inför. Gissa vad? Så här vill jag att det ska bli:
Hmmmm, jag undrar vad som är i det här paketet? Det är något lätt...kanske en biljett av något slag?
Herregud! Det är kanske en PIP biljett! Lalalalalala, jag ska få se på Kent och Winnerbäck!
Åh, tack snälla tomten!
Hahhahahahahaha, det där var ganska konstigt, men det är faktiskt så jag vill att det ska bli. Tänk er: sommar, sol, kompisar men framförallt KENT OCH WINNERBÄCK! Jag tror inte att jag kommer få en biljett i julklapp ( det var lite sent att skriva till det på önskelistan när jag kom på det), men jag tänker på något vis tjäna ihop 2000 spänn och köpa mig en biljett! (om det så ska betyda att jag måste plocka jordgubbar hela sommaren.)
Och faktiskt så förtjänar jag en biljett nu när jag är färdig med alla mina 24 julklappar. Här är några av dem:
Allt som allt kostade alla julklappar...hmm, vill inte skriva en exakt summa här....men, låt oss säga att det kostade ungefär lika mycket som biljetten gör.....
SÅ SNÄÄÄÄÄÄÄÄLLA TOMTEN GE MIG 2000 KR!
Köp en biljett ni också så ses vi där! Idag har vi sålt fika med klassen på torget, det gick sådär men mina rocky road och brända mandlar tog slut fort i alla fall. Ikväll ska jag bara slappa, äta god mat och mysa med missen. Vad ska ni göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0