Have yourself a merry little christmas.

Hejsan allihopa! Här kommer bilderna från julcaféet jag och Hanna hade.
Vi hade caféet i missionshuset ute i snårstad där jag bor. Så här såg det ut där.
Vi var i två saler, den stora på förra bilden och i den här. Det var mysigt i båda!
Vi hade ett prickigt godisbord också! Gulligt va?
Här är en bild på vår lilla marsipangris. Den var dock sötare i verkligheten.
Vi hade tänt ljus som lyste fint överallt.
Och morfar hade till och med huggit en egen gran till oss!
Här är Hanna. Vi var söta i matchande julförkläden och tomteluvor.
Här har vi lilla jag. Taggad till hundra!
Ganska snart började gästerna komma och det blev snabbt fullt.
Jag och Hanna fick fullt upp med att ta upp beställningar.
Sedan kom ännu mer folk...
Vi fick hjälp av mamma, Tomas, Christina och morfar i köket.
I köket hade vi allt fika. Här är polkacookies.
Lussekatter hade vi såklart också.
Och pepparkakor.
Mumsig mjuk pepparkaka.
Och världens godaste saffranskaka!
Vi sålde julmust också.
Frida tog många andra härliga bilder också, här är några.
Det var nog det.
Ha det bra och ha en skön andra advent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0